Re: Re: Re: Re: Re: Hm.

strelkovburg 10.03.2019
Doplním. Mi-28 má problémy s vycvičeností pilotů, jeden druhého nemůže nouzově suplovat > pilotovat. Nejde o to že je to nezralý vrtulník, takto to chtěla armáda. V praxi se ukázalo, že je to špatné řešení. Vznikla verze Mi-28UB která slouží pro výcvik pilotů. Má konečně dvojité řízení, tím se dalo vyhnout spoustě havárií. Další nová verze by již měla brát v potaz praktické zkušenosti. Jak od pilotů, tak od praktického nasazení. Má umět to co předchozí verze dohromady. To je ta Mi-28NM. Již před týdnem se objevili informace že jí nebudou kupovat. Spustila se lavina diskutérů -> blbů kteří ihned tvrdily jakej je to špatnej a zastaralej stoj. Veliký omyl byl to pouze boj o cenu za využití mediálních prostředků. To není žádný primitivní stroj a Ka-52 už vůbec ne. Rozdíl je ten. že původní Mi-28 se neměl schovávat někde za kopci ale byl to dříč první linie, který počítal s tím že na něj bude vedena palba. Dle tehdejších afghánských zkušeností to nemělo ani smysl.

Přidat nový příspěvek